niedziela, 30 sierpnia 2015

Avon — Planet SPA Fantastically Firming


Regenerująco—ujędrniające masło do ciała marki Avon, to kosmetyk, którego działanie chciałabym dzisiaj opisać. 

Co o nim pisze producent?
Masło zawiera ekstrakt z kolumbijskiej kawy, który odżywia i nawilża skórę. Dzięki temu skóra staje się jędrna i bardziej elastyczna. 

Moja opinia
Przede wszystkim zwraca uwagę bardzo skromny opis produktu. Okrągłe, plastykowe, ascetyczne opakowanie utrzymane jest w barwach brązowo-białych. Pod wieczkiem znajduje się dodatkowa osłonka, którą ze względów praktycznych całkowicie usunęłam. Moje pierwsze skojarzenie po przeczytaniu notki od producenta było takie, że wnętrze opakowania kryje w sobie kosmetyk pachnący kawą i koloru kawy, ewentualnie z drobinkami kawy. Niestety, rozczarowałam się, bo okazało się, że masło jest koloru białego i posiada bliżej nieokreślony zapach. 


Pomimo negatywnego pierwszego wrażenia, postanowiłam sprawdzić działanie kosmetyku, który w rezultacie okazał się rewelacyjny. Konsystencja jest gęsta, treściwa, a przy tym nie ma problemu z rozprowadzeniem produktu. Masło szybko się wchłania, a skóra pozostaje nawilżona przez cały dzień, co jest szczególnie ważne dla osób mających problem z przesuszoną skórą. 

   
Kosmetyk nie podrażnia i nie uczula, ale ja generalnie nie mam tego problemu z preparatami przeznaczonymi do innych części ciała niż twarz. Skóra jest miła w dotyku, wygładzona i dobrze odżywiona. Nie zauważyłam jakiegoś mega ujędrnienia, ale dla mnie i tak najważniejsze jest odpowiednie nawilżenie skóry. Produkt jest średnio wydajny. Za 200 ml w cenie regularnej zapłacimy 33 zł i jest to według mnie cena stanowczo za wysoka, ale warto kupić to masło w cenie promocyjnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...