niedziela, 21 sierpnia 2016

Kampania ambasadorska Le Petit Marseillais — 2016 rok



Podczas wypoczynku wakacyjnego otrzymałam miłego e-maila z informacją, że zostałam jedną z ambasadorek marki Le Petit Marseillais. Bardzo się ucieszyłam, ponieważ lubię produkty LPM. W ślad za wiadomością dotarła do mnie przesyłka ambasadorska. Po powrocie do domu zabrałam się za wypełnianie obowiązków ambasadorki. 
Poniżej możecie zobaczyć, jak wyglądała zawartość paczki:

1. Kremowy żel pod prysznic malina i piwonia 250 ml
Pielęgnujący balsam do mycia masło arganowe, wosk pszczeli, olejek różany 250 ml
Pielęgnujący krem do mycia masło shea i akacja 250 ml


2. List od LMP
Przewodnik po świecie Le Petit Marseillais


 3. 30 próbek pielęgnacyjnego balsamu do mycia ciała pod prysznic masło arganowe, wosk pszczeli, olejek z płatków róży do przekazania koleżankom


Powoli zabieram się za testowanie produktów. Za jakiś czas na blogu pojawi się moja opinia na ich temat.
 

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...