czwartek, 17 września 2015

Tołpa Green Oczyszczanie — łagodny żel do mycia twarzy


Dzisiejszy post poświęcę kosmetykowi znanej marki Tołpa, który nie zachwycił mnie jakoś specjalnie, nie zrobił mi żadnej krzywdy — był po prostu "ok".

Co o nim pisze producent?
Żel oczyszcza skórę z makijażu i zanieczyszczeń. Jest łagodny i można go używać do demakijażu oczu i ust. Nawilża i odświeża. Łagodzi podrażnienia i przywraca komfort. Należy zużyć w ciągu 3 miesięcy po otwarciu. 

   
Moja opinia
Żel zamknięty jest w plastykowej, przezroczystej tubce. Osobiście lubię takie opakowania, ponieważ mogę kontrolować ilość zużytego produktu. Zamknięcie typu "klik" jest solidnie wykonane, wręcz powiedziałabym, że zbyt ciężko się go zamyka i otwiera.


Zapach żelu jest bardzo przyjemny i delikatny. Sam produkt, który jak pisze producent jest hypoalergiczny i przeznaczony do skóry wrażliwej, suchej oraz mieszanej — faktycznie nie robi żadnej krzywdy. Nie podrażnił mnie, nie uczulił, ale niestety nie do końca sprawdził się jako kosmetyk do demakijażu. Nie radził sobie z tuszem do rzęs i albo musiałam ponownie zmywać nim twarz albo sięgałam po inny produkt pielęgnacyjny. W związku z tym, że żel fajnie mył i odświeżał twarz, ale nie sprawdził się u mnie, jako produkt przeznaczony do demakijażu, wprowadziłam go do porannej pielęgnacji. I tutaj sprawdził się rewelacyjnie — skóra jest miękka i delikatna w dotyku, nie ma efektu ściągnięcia i przesuszenia skóry. Konsystencja, jak sama nazwa wskazuje jest żelowa. Kosmetyk dobrze rozprowadza się po twarzy, a w zetknięciu z wodą delikatnie się pieni.


Myślę, że jak tylko będę poszukiwała produktu zmywającego i oczyszczającego skórę, ale z pominięciem demakijażu, na pewno wrócę do tego żelu. Za 150 ml tubkę trzeba zapłacić około 17 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...