piątek, 4 września 2015

Olay — Anti-wrinkle instant hydration krem na dzień


Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kremu marki Olay, który znalazłam w styczniowym pudełku beGlossy. Ponieważ widać już dno opakowania, mogę podzielić się z Wami swoimi obserwacjami. 

Co o nim pisze producent?
Olay Anti-wrinkle instant hydration krem na dzień z lekką formułą i Oceanicznym Kompleksem Botanicznym natychmiastowo nawilża skórę, zwalcza pierwsze oznaki starzenia oraz opóźnia proces powstawania zmarszczek. Kosmetyk przeznaczony dla kobiet 25+, wypełnia drobne zmarszczki, zapewniając jednocześnie błyskawicznie intensywne nawilżenie przez 24 godziny.

Moja opinia
Krem zamknięty jest w prostym, matowym, białym opakowaniu z czarnym wieczkiem. Pojemniczek jest przezroczysty; bez otwierania można kontrolować, ile produktu jeszcze zostało. Krem ma piękny, delikatny zapach, który jednak nie jest przytłaczający ani duszący. 


Krem ma bardzo lekką konsystencję, łatwo się go nakłada i rozprowadza. Ma spore właściwości nawilżające, dobrze się wchłania, ładnie wygładza skórę, a przy tym nie zapycha porów. Jest to krem na dzień i faktycznie można go stosować pod podkład — nic się nie roluje. 


Jest to w sumie dobry krem, który mojej kapryśnej cerze nie zrobił niczego złego — nie podrażnił mnie ani nie uczulił. Jednak ze względu na różne, dziwne reakcje mojej cery na kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy, nie stosowałam go codziennie, ale po dwóch, trzech dniach nakładałam na twarz krem Cicabio marki Bioderma. Jak już wielokrotnie wspominałam kosmetyki Biodermy, w moim przypadku, zapobiegają reakcjom uczuleniowym. Żeby jednak nie było tak różowo wspomnę o minusach kremu Anti-wrinkle instant hydration. Jak sama nazwa wskazuje jest to krem na dzień, dlatego pomimo fajnej konsystencji i świetnego działania brakuje mi w nim filtrów UV. Niestety krem jest mało wydajny, a jego cena w stosunku do wydajności jest wysoka. Za 50 ml opakowanie trzeba zapłacić około 40 zł. Za te pieniądze zdecydowanie wolę kupić krem z serii Cicabio marki Bioderma 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...