piątek, 13 marca 2015

"To nie książka" odsłona 3


Witajcie! Dzisiaj na miłe zakończenie dnia przychodzę do Was z kolejnymi zadaniami z "To nie książka". Nasz egzemplarz powoli nabiera barw i objętości. A oto, co dzisiaj zrobiłyśmy.

Zadanie 1:
Polecenie ze strony 44. 


Ta instrukcja przypadła w udziale Karolince. Pomimo dużej liczby poleceń, poradziła sobie z nią doskonale ( dopiero teraz zauważyłam, że zadanie to dopasowało się do dnia 13 marca — 13 poleceń). W taki sposób Karolinka radziła sobie z instrukcją:


Wykonane zadanie wygląda w ten sposób:


Zadanie 2:
W udziale przypadło nam zadanie ze strony 84. 


W tym przypadku możemy mówić o ścisłej współpraca. Ja byłam od czarnej roboty — pisałam, a Karolinka dyktowała wyrazy i wybierała po jednym z każdej grupy. Może ktoś wykorzysta nasz pomysł na nowy produkt? Jesteście ciekawi, co nam wyszło z zabawy słowami? Odpowiedź na kolejnym zdjęciu.


Zadanie 3:
Ostatnie zadanie znajdowało się na stronie 192.


Do pracy przystąpiła Karolinka. Jej wizja świata równoległego jest baaardzo odmienna i zaskakująca. Zanim jednak pokażę efekt końcowy przedstawię mały kolaż z kolejnych etapów realizowania powziętego planu:


Moja kreatywność nie sięga tak głęboko, żebym mogła sobie wyobrazić świat równoległy w postaci portretu dziewczynki. Ale, jak to mówią, dzieci mają inny sposób postrzegania rzeczywistości — i dobrze, inaczej świat byłby nudny. A tak wygląda skończona praca:


Kolejna porcja kreatywności w poniedziałek. Razem z Karolinką, i prawdopodobnie z Mateuszkiem, zapraszamy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...