sobota, 7 marca 2015

Dzień Kobiet — zamówienie z Farmony i Yves Rocher


Z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet można natrafić w Internecie na różne promocje. Nie ukrywam, że i ja skusiłam się na nie i kupiłam sobie co nieco. Swoje zamówienia złożyłam w dwóch sklepach — Farmona i Yves Rocher.

W  Farmonie promocja dotyczyła produktów z serii tutti frutti. Trzy kosmetyki pielęgnacyjne spakowane w kosmetyczkę kosztowały 25 zł. Zamówienia zostały zwolnione z opłaty za przesyłkę. 


Chciałam kupić zestaw o zapachu kiwi, jednak te szybko zniknęły, dlatego wybrałam zapach riczi & rambutan. Jakie kosmetyki znalazłam w kosmetyczce? 
  • kremowy peeling myjący 250 ml
  • olejek do kąpieli 500 ml
  • masło do ciała 275 ml
Dodatkowym prezentem były próbki produktów Farmony. Dostałam ich 15.



Cały zestaw wygląda tak:



Drugie zamówienie złożyłam w Yves Rocher, w sumie ze względu na to, że poszukuję dobrych kosmetyków do włosów dla Karolinki, a w promocji otrzymałam zniżkę 40%, torbę letnią i darmową przesyłkę.



Moje zamówienie obejmowało takie produkty:
  •  delikatny szampon z wyciągiem z hamamelisu ułatwiające rozczesywanie 300 ml oraz bransoletki dla dzieci



  • woda ułatwiająca rozczesywanie włosów z wyciągiem z kwiatów lipy 200 ml


  • żel pod prysznic z drobinkami rozświetlającymi czekolada & pomarańcza 250 ml


  • kremowy żel pod prysznic fioletowy ryż z laosu 200 ml


  • 2 błyszczyki do ust: malina i morela 10 ml

  • torba letnia, gratis

Najbardziej ciekawi mnie żel Jardins du Monde, ponieważ słyszałam na jego temat dużo pozytywnych opinii. Szampon do włosów i woda ułatwiająca rozczesywanie to kosmetyki dla dzieci. Może po ich użyciu włosy Karolinki nie będą się w końcu plątały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...