środa, 18 marca 2015

Antyperspirant Garnier NEO


Witajcie w kolejnym poście kosmetycznym. Jakiś czas temu zgłosiłam się do testowania nowego antyperspirantu Garniera. Nabór testerek ogłosił portal ofemin. Udało się — zostałam zakwalifikowana i mogłam przetestować nowy, a zarazem innowacyjny antyperspirant. Dla testerek zostały przeznaczone cztery linie zapachowe:
  • Fruity Flower - zmysłowy kwiatowy zapach z nutką aromatów owocowych
  • Fresh Blossom - o delikatnym zapachu świeżych kwiatów
  • Soft Cotton - lekki zapach o bawełnianej świeżości
  • Shower Clean - orzeźwiający z lekką nutką cytrusów
Ja dostałam zapach Fruity Flower

Co pisze producent?
 Antyperspirant nowej generacji Garniera:
  • intensywna ochrona 48 h
  • regeneracja i miękkość skóry
  • niewidoczny na skórze i ubraniach
Zapach: Zmysłowy, kwiatowy zapach ze świeżą nutą owocową.
Jak stosować: Delikatnie wyciśnij niewielką ilość produktu. Użyłaś odpowiednią ilość produktu, jeżeli krem natychmiast wchłonął się do sucha.

Moja opinia:
Produkt schowany jest w bardzo ciekawej poręcznej tubce o pojemności 40 ml, takiej, która kojarzy się z opakowaniem kremu. Zresztą występuje on w formie suchego kremu.


Jego aplikacja jest łatwa, a szybkość wchłaniania się produktu sprawia, że nie odczuwamy dyskomfortu w postaci mokrych, lepkich pach i brzydkich śladów na ubraniach. Chroni długo, jednak 48 godzin to lekka przesada.


Bardzo dobrze sprawdzi się u osób, które prowadzą dosyć statyczny tryb życia. Ja ćwiczę niezbyt intensywnie, co drugi dzień — w tym przypadku antyperspirant nie chroni przed poceniem, chociaż jest ono mniej intensywne. W dni wolne od treningu nie miałam problemu z utrzymaniem suchej skóry pod pachami. Dla mnie duże znaczenie ma też ochrona podczas słonecznych dni, a teraz nie jest możliwe przeprowadzenie testu w takich warunkach. Jeśli jednak okaże się, że antyperspirant latem zda egzamin jestem skłonna napisać, że jest to bardzo dobry produkt w swojej kategorii. W 100% zgadzam się z producentem, co do zapachu — jest on faktycznie delikatny i przyjemny.  Ma szansę stać się jednym z moich ulubionych antyperspirantów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...