sobota, 21 maja 2016

Neutrogena — Formuła Norweska szybko wchłaniający się krem do rąk



Tak się jakoś złożyło, że jet to chyba pierwszy post na moim blogu odnośnie kremu do rąk. Nie mam problemu z nadmiernie przesuszającą się skórą tej części ciała, dlatego regularnie nie stosuję żadnych nawilżaczy. Tym razem jednak postanowiłam przetestować jakiś krem do rąk i przede wszystkim konsekwentnie — minimum dwa razy dziennie aplikować go na skórę. Mój wybór padła na Neutrogenę — Formułę Norweską szybko wchłaniający się krem do rąk. 

Co o nim pisze producent?
Natychmiast nawilża skórę dłoni sprawiając, że odzyskuje ona miękkość i elastyczność. Krem ma lekką, nietłustą konsystencję, dzięki czemu szybko się wchłania, przynosząc natychmiastowe uczucie komfortu. Odpowiedni do codziennego stosowania w domu lub w pracy.

Moja opinia
Krem zamknięty jest w w plastykowym, podłużnym 75 ml opakowaniu zakończonym solidną klapką na zatrzask. Zamknięcie jest trwałe, nie wyłamuje się ani samo się nie otwiera.


Ma przyjemny, delikatny zapach, który przez jakiś czas się utrzymuje. Konsystencja kremu jest lekka i treściwa. Kosmetyk dobrze się rozprowadza i zgodnie z obietnicą producenta —  dosyć szybko się wchłania. Tak, jak już wspominałam, nie mam problemu z nadmiernym przesuszeniem dłoni, dlatego jednorazowo nie aplikowałam zbyt dużej ilości kremu i moja opinia na temat szybkiego wchłaniania jest oparta na moim doświadczeniu z niewielką ilością produktu. Bardzo ważne dla mnie jest to, że nie pozostawia tłustego filmu, a co za tym idzie nie powoduje uczucia dyskomfortu. 
  

Dłonie po użyciu kremu są miękkie i nawilżone. Nie mam porównania do innych produktów tego typu, dlatego nie ocenię go na tym tle. Napiszę po prostu, że jest dobry i na pewno sprawdzi się u osób, które nie mają problemu z bardzo przesuszoną skórą. Minusem jest mała wydajność kosmetyku w stosunku do ceny. Za tubkę kremu trzeba zapłacić około 15 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...