środa, 21 grudnia 2016

Niespodzianka od Le Petit Marseillais


Wczoraj dostałam wiadomość od marki LPM, że w podziękowaniu za aktywny udział w Kampanii Ambasadorskiej otrzymam produkty z nowej linii zapachowej. Jakie było moje zdziwienie, gdy dzisiaj zapukał do moich drzwi kurier, który dostarczył mi paczkę z produktami Le Petit Marseillais. Jak zwykle kosmetyki zostały starannie zapakowane. Moim oczom ukazał się następujący widok:




W pudełku znalazłam list następującej treści:


Oba produkty: pielęgnujący krem do mycia i balsam do ciała zamknięte są w pięknych błękitnych opakowaniach, które kojarzą się z wodą, plażą i latem. Zapach różni się od dotychczasowych owocowych, słodkich nut, które kojarzą się z marką LPM. Produkty z nowej linii pachną świeżością, powietrzem, bryzą morską. Są to oczywiście pierwsze wrażenia wzrokowo-węchowe. Po przetestowaniu kosmetyków pojawi się na moim blogu opinia na ich temat. Poniżej przedstawiam fotki obu produktów.

1. Balsam do ciała odżywianie z algami morskimi i oligoelementami 200 ml


2. Pielęgnujący krem do mycia nawilżanie z algami morskimi i białą glinką 250 ml


Jeszcze raz dziękuję marce LPM za przesyłkę, której się nie spodziewałam, a która okazała się całkiem przyjemnym prezentem świątecznym ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...