piątek, 15 stycznia 2016

Krajanka Winiary — testowanie z Rekomenduj.to


Niedawno rozpoczął się nowy rok i ruszyły nowe kampanie. Wczoraj odebrałam od kuriera paczkę ambasadorską z Rekomenduj.to, w której znalazły się produkty marki Winiary, a dokładniej krajanki do zup.


 W wielkim, stylizowanym na skrzynię kartonie znalazło się:

5 krajanek buraczkowych do zupy buraczkowej


 5 krajanek ogórkowych do zupy ogórkowej


5 krajanek warzywnych do kapuśniaku


Ulotki z przepisami
Przewodnik Ambasadorki
Ściereczka kuchenna Winiary


Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak testować i dzielić się krajankami ze znajomymi. Na moim blogu na pewno pojawią się opinie na temat zup, które przygotuję na bazie testowanych przeze mnie produktów.

 

3 komentarze:

  1. Również miałam możliwość wypróbowania krajanek Winiary jak dla mnie okazały się rewelacyjne. Po otwarciu saszetki widać pokrojone warzywa w zalewie doprawione ziołami. Bardzo ładnie pachnie. Krajanka buraczkowa okazała się fantastyczna jak ja nie lubię barszczu ukraińskiego tak ten z krajanką okazał się strzałem w dziesiątkę . Krajanka do kapuśniaczku równie pyszna. Na trzecim miejscu jest krajanka ogórkowa mnie na kolana nie powaliła może przez to , że z ogórków konserwowych , a za tymi to ja nie przepadam natomiast mężowi bardzo smakowała . Produkt okazał się fajny i godzien uwagi.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...