niedziela, 19 czerwca 2016

Naobay — naturalny szampon i żel pod prysznic w jednym


Jest to pierwszy naturalny szampon do włosów, który miałam okazję testować. Znalazłam go swego czasu w jakimś boxie, z czego się cieszę, bo ze względu na jego wysoką cenę, sama bym go nie kupiła. 

Opis producenta
Naturalny szampon i żel pod prysznic w jednym. Oczyszcza, a także chroni skórę głowy przez cały dzień, zachowując przy tym jej naturalne pH. 98,99% ogółu składników produktu jest pochodzenia naturalnego.

Moja opinia 
Szampon zamknięty jest w plastykowej butelce z charakterystycznym zamknięciem typu "klik", które nie wyłamuje się ani samo się nie otwiera.


Nie przekonują mnie do siebie produkty "do wszystkiego" w myśl zasady — co jest do wszystkiego, to jest do niczego, dlatego jest to obok ceny, którą zdradzę trochę niżej, drugi powód, dla którego nie kupiłabym tego szamponu. Kosmetyk ma bardzo subtelny, cytrusowy zapach. Konsystencja nie przypomina tradycyjnej formuły szamponu ani żelu pod prysznic. Jest to galaretka, która o dziwo rewelacyjnie rozprowadza się po włosach i dosyć dobrze pieni. Nie ma też problemu ze spłukaniem piany z włosów. 


Jako szampon sprawdził się dobrze, chociaż za taką cenę spodziewałabym się nadzwyczajnych właściwości poza zwykłym stwierdzeniem "dobrze". Nie stosowałam go zamiast mojego żelu pod prysznic, bo nie lubię takich połączeń. Dla mnie produkt do włosów, to produkt do włosów, a produkt do ciała, to produkt do ciała. Koniec, kropka. Szampon nie podrażnił skóry głowy, dokładnie oczyszczał, nie obciążał włosów, nie plątał ich. Największym minusem, jak już wspomniałam, jest cena. Za 250 ml trzeba zapłacić około 65 zł!!!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...