środa, 29 czerwca 2016

Bania Agafii — dziegciowa maseczka oczyszczająca do twarzy


Po rosyjskiej masce do włosów przyszła pora na rosyjską maseczkę do twarzy. Swoją znalazłam w czerwcowym PrettyBoxie — zawartość pudełka prezentowałam TUTAJ

Co o niej pisze producent?


Moja opinia
Maseczka znajduje się w saszetce zakręcanej na korek. Jedno opakowanie wystarczy na kilkanaście aplikacji. Zamknięcie sprawia, że podczas aplikacji produktu zachowujemy wszelkie normy higieniczne, a ponadto unikamy sytuacji, w której maseczka wylewa się z opakowania i brudzi wszystko dookoła. Szata graficzna jest bardzo podobna do innych produktów marki Bania Agafii


Maseczka jest bardzo gęsta, jej konsystencja przypomina pastę. Jest to o tyle wygodne, że mamy całkowitą kontrolę nad tym, ile produktu wyciskamy, co jednocześnie wpływa na wydajność kosmetyku. 


Maseczka ma delikatny ziołowy zapach, który może być uciążliwy dla osób nieprzepadających za zapachami zielarskimi. Mnie on jednak nie przeszkadza. Produkt bardzo dobrze rozprowadza się po twarzy, ale należy ją najpierw delikatnie zwilżyć. Maseczka zastyga na niej, dosyć mocno ją ściągając. Przez 10 minut — czas, w którym kosmetyk powinien znajdować się na twarzy — ma się wrażenie maski, ale nie jest ono na tyle uciążliwe, żeby nastąpił efekt natychmiastowego pozbycia się produktu. Kosmetyk bardzo dobrze zmywa się z twarzy; wystarczy umyć buzię wodą, nie trzeba jej szorować ani myć szczoteczką.


Maseczka reguluje pracę gruczołów łojowych, oczyszcza, łagodzi zaczerwienienia. Pięknie wygładza i wyrównuje koloryt, a przy tym nadmiernie nie przesusza skóry. Niemniej jednak po zastosowaniu maseczki smaruję twarz kremem nawilżającym. Moja cera polubiła się z tym produktem, który mnie nie uczulił, nie podrażnił ani nie zapchał. Dodatkowym atutem jest wydajność maseczki. Za 100 ml zapłacimy około 7 zł, co w przeliczeniu na kilkanaście aplikacji jest śmiesznie niską kwotą. Myślę, że nadal będę testowała inne maseczki, ale do tej na pewno wrócę. 

Znacie maseczki marki Bania Agafia? Jaka jest Wasza ulubiona? 

2 komentarze:

  1. Opakowanie bardzo mi się podoba, ale jestem pewna, że tego zapachu bym nie zniosła :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie bardzo mi się podoba, ale jestem pewna, że tego zapachu bym nie zniosła :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...