piątek, 9 października 2015

Kanapki Monte Snack


Jakiś czas temu pisałam o tym, że dostałam się do projektu Trnd.pl i mogłam wziąć udział w testowaniu nowych kanapek Monte Snack. W końcu nadeszła pora, aby podsumować projekt. 
Producent sugeruje, że Monte Snack to delikatny biszkopt wypełniony czekoladowo-mlecznym kremem, a jak jest naprawdę?


Moja opinia
Opakowanie kanapki utrzymane jest w kolorystyce typowej dla produktów firmy Zott. Po otwarciu naszym oczom ukazuje się ciemny biszkopt przełożony mlecznym kremem, pośrodku którego znajduje się wkładka czekoladowo-orzechowa. Plusem jest to, że producent nie pokusił się o to, aby oblać kanapkę czekoladą. 

  
Dla mnie osobiście kanapka jest za słodka, natomiast idealnie trafiła w kubki smakowe moich dzieci. Świetnie sprawdziła się jako przekąska pomiędzy posiłkami oraz jako małe co nieco do szkoły. Jednak ze względu na strukturę wskazane było zjadanie kanapek w miarę szybko, gdyż zbyt długie trzymanie ich w plecaku powodowało zmianę struktury stałej w paćkę — dotyczy to wszelkich produktów tego typu, a nie tylko Monte Snack. Już wiem na pewno, że kanapki Monte Snack, od czasu do czasu, będą trafiały do naszego koszyka. Uważam jednak, że cena 1,49 zł to zbyt dużo za 29 g przyjemności. 

1 komentarz:

  1. Te kanapki są podobne do innej marki tylko opakowanie je różni ;)
    Osobiście bym córce nie zapakowała do szkoły,ale po obiedzie raz na jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...