niedziela, 25 października 2015

Avon — szminka powiększająca usta 3D


Co o niej pisze producent?
Szminka dająca efekt pełniejszych ust. Zawiera SPF 15:
-nadaje ustom pełen wygląd, gładkość i jędrność
-pozostawia uczucie miękkości na ustach
-średni stopień krycia i satynowe wykończenie.
Formuła z kompleksem powiększającym 3D, z retinolem, kolagenem i kofeiną. Retinol wypełnia linie ust, nadając im młodzieńczą gładkość. Kolagen stymuluje mikrokrążenie, optycznie powiększając usta i nadając im pełny kształt. Kofeina, granat i olejek jojoba ujędrniają usta, poprawiając ich elastyczność i intensywnie nawilżając. 

Moja opinia
Szminka zamknięta jest w srebrnym, eleganckim opakowaniu. U góry znajduje się okienko, które ma ułatwić rozróżnianie koloru bez otwierania produktu, ale nie do końca zdaje to egzamin, bo przez okienko mało widać. Kosmetyk ma kremową konsystencję i bardzo delikatny, przyjemny zapach. Dzięki odpowiedniej konsystencji szminkę łatwo rozprowadza się na ustach. Kolor utrzymuje się 3-4 godziny, w zależności od tego czy jemy coś, czy nie. 
Do wyboru mamy 15 odcieni. Ja mam szminkę w kolorze Truffle. 


Szminka po nałożeniu ma piękny, intensywny kolor, który z czasem płowieje. 


Kosmetyk świetnie nawilża usta i dosyć dobrze je kryje. Niestety, nie zauważyłam efektu 3D ani nie czułam, charakterystycznego dla powiększenia ust, mrowienia.


Ogólnie szminka przypadła mi do gustu i na pewno zamówię sobie jeszcze jakiś odcień. Cena regularna to 26 zł, ale można ją kupić w promocji za 14,99 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...