środa, 1 kwietnia 2015

Świt Pharma — EXCLUSIVE COSMETICS Skarpetki SPA dla stóp oraz darmówki



Zapraszam Was dzisiaj do zapoznania się z recenzją innowacyjnej maski do stóp w formie skarpetek. Podeślę Wam też kilka linków do darmówek.


Świt Pharma — EXCLUSIVE COSMETICS Skarpetki SPA dla stóp otrzymałam wraz z marcowym pudełeczkiem ShinyBox. 




Co pisze producent?

Innowacyjna maska do stóp w formie skarpetek z płatkiem fizelinowym nasączonym kompleksem aktywnych składników. To intensywna kuracja regenerująco-nawilżająca, stworzona z myślą o profesjonalnej pielęgnacji Twoich stóp. Zawarte w składzie masło shea posiadające substancje tłuszczowe, witaminy E i F sprawia, że zniszczona skóra stóp szybciej się regeneruje, odzyskuje gładkość i staje się odpowiednio odżywiona. Masło shea wyraźnie wygładza, zmiękcza i nawilża suchy, popękany i zrogowaciały naskórek stóp oraz pięt. Olejek z drzewka herbacianego, działa antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo na skórę stóp. Mięta pieprzowa posiada właściwości dezodorujące i odświeżające. Poprawia kondycję naskórka, wygładza go i uelastycznia, zmniejsza potliwość stóp, likwidując nieprzyjemny zapach. Proteiny kaszmiru sprawiają, że skóra staje się gładka, miękka i elastyczna. Obecny w składzie mocznik  o właściwościach silnie nawilżających, zmiękczających i regenerujących poprawia gładkość i jędrność skóry a także zapewnia jej odpowiednie nawilżenie.
 
W 30 minut:
  • zregenerują i odżywią skórę
  • poprawią kondycję naskórka
  • wygładzą, zmiękczą i nawilżą suchy i popękany naskórek

Według zapewnień producenta można założyć skarpetki i wykonywać codzienne obowiązki. Dla porządku nadmienię, że jest to produkt jednorazowego użytku.

Moja opinia:

Zestaw zamknięty jest w estetycznym kartoniku. W jego skład wchodzą: skarpetki dodatkowo zabezpieczone aluminiowym opakowaniem, przylepce do skarpetek i instrukcja obsługi wraz z reklamą pozostałych produktów Świt Pharmy. Poniższe zdjęcie pokazuje, jak wyglądają skarpetki wyjęte z opakowania.


Po otwarciu opakowania uderza nas dosyć intensywny miętowy zapach, który w żaden sposób nie jest drażniący. Przed nałożeniem skarpetek — zgodnie z zaleceniami producenta — umyłam i osuszyła stopy. Następnie nałożyłam maseczkę i dobrze zabezpieczyłam paskami. Tak przygotowana relaksowałam się.


Skarpetki nasunęły mi skojarzenie z foliowymi szpitalnymi nakładkami na buty ;). Jak widać na powyższym zdjęciu są one dobrze nasączone balsamem. Początkowo przyjemnie chłodzą stopy, jednak uczucie chłodu z czasem przeradza się w uczucie towarzyszące trzymaniu stóp w mokrych butach. Próbowałam wykonywać codzienne czynności, jednak czułam się tak, jakbym chodziła po lodzie — obawiałam się skręcenia kostki, dlatego dalszy relaks i kuracja regenerująca stopy przebiegała w pozycji leżącej ;)
Po 30 minutach zdjęłam skarpetki z nóg, a resztę balsamu w nie wmasowałam i pozostawiłam do wchłonięcia. Stopy są faktycznie mega nawilżone, wygładzone i odżywione. Nie powiedziałabym, że jedna kuracja zlikwiduje popękany naskórek, ale systematyczne stosowanie na pewno przyczyni się do jego regeneracji. 

Podsumowując:

Świt Pharma — EXCLUSIVE COSMETICS Skarpetki SPA dla stóp, to produkt godny polecenia. Osobiście, co jakiś czas, będę po nie sięgała, aby przynieść ulgę zmęczonym stopom i je zregenerować. 

Na koniec kilka linków do darmowych kosmetyków:
  
Darmowe pakiety próbek Pharmaceris T dla 2000 osób akcja przeprowadzana jest od 31.03.2015 do 31.05.2015 lub do wyczerpania zapasów.

Przetestuj 1 z 50 kosmetyków Vichy Pureté Thermale Zgłoszenia przyjmowane są do 04 kwietnia 2015 r. do godz.19.00.

Darmowe próbki Vichy dla skóry wrażliwej (katalog) Katalog z 5 próbkami dermokosmetyków La Roche-Posay do odebrania w wybranych aptekach. 

Firma Gillette pamięta o mężczyznach i to spośród ich grona wybierze 500 testerów. Chętni mogą zgłaszać się do 07.04.2015 r. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...