środa, 22 lipca 2015

Cztery Pory Roku — Zmywacz do paznokci z gąbką


Zmywacz do paznokci to obowiązkowy produkt w łazience przedstawicielek płci pięknej, które lubią malować paznokcie. Dla mnie najgorszą czynnością było zmywanie resztek lakieru — użycie czasu przeszłego jest tu jak najbardziej wskazane. Jakiś czas temu odkryłam zmywacz do paznokci z gąbką i był to strzał w dziesiątkę!


Co o nim pisze producent?
Ekspresowy zmywacz do paznokci dzięki innowacyjnemu opakowaniu zintegrowanemu z gąbką pozwala szybko i skutecznie usunąć lakier bez użycia płatków kosmetycznych. Specjalnie opracowana formuła z pielęgnującym olejkiem rycynowym chroni skórki wokół paznokci i przygotowuje je pod zabieg manicure. 

Moja opinia
Różowa buteleczka kryje w sobie gąbkę nasączoną zmywaczem, którego zapach nie odbiega od zapachu tradycyjnych zmywaczy do paznokci. 


Gąbka jest zbita, wytrzymała i nie rozrywa się ani nie kruszy. Aby zmyć lakier należy włożyć palec do środka buteleczki — w gąbce są nacięcia, które tworzą dziurę — kilka razy obrócić, w ten sam sposób postępować ze wszystkimi palcami, a na końcu dokładnie umyć ręce. Sposób użycia umieszczony jest na buteleczce. Cała operacja — mówimy tu oczywiście o zwykłym lakierze do paznokci — trwa kilkanaście sekund. Trochę dłużej, ale i tak krócej w porównaniu do tradycyjnych zmywaczy, trwa proces zmywania lakierów typu: brokat czy piasek. 

Lakier na paznokciu

Zmywacz do paznokci

 
Paznokieć po użyciu zmywacza, a przed umyciem rąk wodą

Zmywacz w swoim składzie posiada olejek rycynowy oraz 10% kompleks nail protect. Składniki te wpływają na dobrą kondycję paznokci. Dzięki nim są one wzmocnione i zdrowsze, a skórki nawilżone. Nie zauważyłam, aby po użyciu zmywacza paznokcie się rozdwajały, ale ja generalnie nie mam tego problemu. Zaobserwowałam natomiast, że odkąd stosuję ekspresowy zmywacz do paznokci z gąbką moje paznokcie są naprawdę mocniejsze: nie łamią się i nie pękają. Produkt ten jest naprawdę wydajny. Stosuję go średnio dwa razy w tygodniu od około miesiąca — gąbka jest nadal mokra i bez problemu zmywa lakier. Za 75 ml trzeba zapłacić około 10 zł. 



       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...