sobota, 14 stycznia 2017

Rytuał morskiej pielęgnacji od LPM



O tym, że znalazłam się w gronie szczęśliwców wybranych do przetestowania nowej linii zapachowej kosmetyków marki Le Petit Marseillais, dowiedziałam się przed świętami. Zawartość pachnącej przesyłki pokazywałam Wam w TYM poście. Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów na temat testowanych produktów. 

1. Pielęgnujący krem do mycia, nawilżanie, algi morskie&glinka 250 ml
  
Co napisał o nim producent?


2. Balsam do ciała, odżywianie, algi morskie&oligoelementy 200 ml

Co napisał o nim producent?


Moja opinia
Oba produkty zamknięte są w trwałych, dosyć miękkich plastykowych opakowaniach, co jest niewątpliwym plusem, ponieważ z łatwością można wycisnąć z nich zawartość. Zamknięcie na "KLIK" jest porządnie wykonane, w trakcie użytkowania nie wyłamało się ani nie wyrobiło. 


Kosmetyki charakteryzują się przyjemnym, morskim zapachem, intensywnym w opakowaniu, ale nie powodującym uczucia tzw. "przesytu".  Krem do mycia ma raczej zwartą konsystencję, nie przelewa się przez palce, dzięki czemu jest dosyć wydajny. Świetnie się rozprowadza, dobrze spłukuje i pozostawia skórę przyjemnie nawilżoną. 
Konsystencja balsamu do ciała jest zwarta, ale ma się wrażenie, że jest delikatna i puszysta. Rewelacyjnie rozprowadza się na skórze, nie pozostawia tłustej warstwy, a przy tym dobrze nawilża.  

W skład serii wchodzą cztery produkty. Poza tymi, które miałam okazję testować, są jeszcze:

-żel do mycia odświeżenie
-mleczko do ciała nawilżanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...