poniedziałek, 16 lutego 2015

Shiny Box


Wiele razy słyszałam i czytałam o pudełkach Shiny Box i beGlossy. W końcu postanowiłam w nie zainwestować, aby sprawdzić czy gra jest warta świeczki. Jeśli ktoś jeszcze nie wie, czym są wspomniane przeze mnie pudełka i na czym polega filozofia Shiny Box i beGlossy, śpieszę z wyjaśnieniami.
Ogólnie można powiedzieć, że są to pudełka wypełnione kosmetykami (część z nich to pełnowymiarowe produkty, część próbki). Do każdego pudełka dołączona jest również kartka z ogólnymi informacjami dotyczącymi jego zawartości. Można kupić pojedyncze pudełko, zamówić subskrypcję lub wysłać komuś bliskiemu w formie prezentu. Więcej na ten temat na stronach:

beGlossy — http://www.beglossy.pl/beauty   

Shiny Box — http://shinybox.pl/?ref=3ae8ec3   




W pudełku lutowym nawiązującym do Walentynek znalazło się 6 produktów, w tym 4 pełnowymiarowe.


Krótko opiszę, jakie kosmetyki znalazłam w swoim boxie.

1. FM Group — Żel pod prysznic SPA SENSES 250 ml



Jest to produkt pełnowymiarowy. Delikatnie myje i pielęgnuje ciało. Specjalna formuła kosmetyku nawilża i dobrze odżywia skórę, a zawarta w nim prowitamina B5 działa łagodząco. Kosmetyk dostępny w kilku wersjach zapachowych. Mój żel pachnie kwiatem wiśni. Kosztuje do 20 zł.

2. Crème Bar — krem pod oczy Visage Parfait 15 ml



Jest to próbka. Marka Crème Bar to profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji skóry twarzy. Krem pod oczy poprawia elastyczność i jędrność skóry wokół oczu oraz redukuje "worki" i cienie pod oczami. W 
 pudełkach występował zamiennie z kremem membranowym IQ2. Kosztuje do 69 zł.




3. Bania Agafii — Maska do włosów drożdżowa — Pobudzenie wzrostu 300 ml



Jest to drugi produkt pełnowymiarowy. Wzmacnia strukturę włosa i przyśpiesza jego wzrost. Posiada działanie regeneracyjne i przeciwdziałające wypadaniu. Ułatwia rozczesywanie. Włosy stają się jedwabiste i pełne blasku. Kosztuje 13 zł.

4. SYIS — Serum kolagenowe do paznokci 10 ml

Jest to trzeci produkt pełnowymiarowy. Serum stworzone na bazie kolagenu, olejku z drzewa herbacianego oraz keratyny. Wspaniale nawilża i odżywia skórki, jak i przyspiesza wzrost paznokci. Kosztuje 35 zł.


5. Yasumi — Express Shaker Mask z miękkim shakerem 



Jest to czwarty produkt pełnowymiarowy. Maska o nowej formule pozwala na kilkusekundowe przygotowanie w shakerze. Mix rodzajów. Ja dostałam ekspresową uszczęśliwiającą  maskę czekoladową. Kosztuje 20 zł.

6. Biały jeleń — Hipoalergiczne mydło Bioomega 85 g



Zawiera ekologiczne i certyfikowane oleje. Mix rodzajów. Moje mydło to łagodzenie o zapachu lukrecji i hibiskusa. Kosztuje 6,15 zł.

7. Farmona — dwa ekskluzywne masła do ciała 7 ml każdy



Produkt ten nie jest opisany na kartce informacyjnej. Pierwsza saszetka zawiera produkt o zapachu żurawiny i cytryny, a drugi o zapachu ananasa i kokosu.

Ponieważ kupiłam pojedyncze pudełko, zapłaciłam za nie 59 zł. W subskrypcji kosztuje ono 49 zł. Czy warto w nie zainwestować? Na to pytanie musi sobie każdy sam odpowiedzieć. Mi osobiście zawartość przypadła do gustu, jednakże ostateczną opinię na jego temat wyrobię sobie po przetestowaniu kosmetyków.   

Zawartość pudełka beGlossy opiszę i pokażę w kolejnym poście. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...