sobota, 16 maja 2015

Lagenko — miłe zaskoczenie


Ostatnie dwa tygodnie komunijne sprawiły, że dopiero dzisiaj pojawiają się dwa zaległe posty. W pierwszym pisałam o paczce ambasadorskiej Le Petit Marseilliais, w tym natomiast chciałabym napisać o miłej niespodziance, którą sprawiła mi firma Lagenko. Kilka miesięcy temu zapisałam się do ich newslettera, gdzie między innymi podałam datę imienin i urodzin. Na początku maja obchodziłam imieniny. Pewnego dnia, jak co dzień sprawdzałam skrzynkę pocztową. Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak wielkie było moje zaskoczenie, gdy znalazłam w niej dużą kopertę od firmy Lagenko. Jeszcze większe zdziwienie wzbudziła we mnie zawartość koperty. Znalazłam w niej odręcznie napisany list od właścicielki firmy, kartkę z życzeniami imieninowymi, ulotkę, wizytówkę i pełnowymiarową pomadkę kolagenową regenerująco-odżywczą do ust spierzchniętych, wysuszonych, popękanych Colway. Przesyłka ta świadczy o indywidualnym podejściu do obecnego i potencjalnego klienta. Gest ten wyróżnia markę Lagenko spośród innych producentów rynku kosmetycznego.

Kilka słów o produktach marki Lagenko zaczerpniętych z ulotki.
Są to naturalne kosmetyki. Zawierają jedynie substancje znajdujące się w Twoim organizmie. Nie zawierają SLS`ów i szkodliwych parabenów. Część kosmetyków posiada atesty produktów dla niemowląt, dlatego są delikatne dla skóry. Posiadają prosty skład. 

Efekty po ich stosowaniu:
- głębokie nawilżenie i ujędrnienie skóry
- opóźnienie procesów starzenia
- wyraźna poprawa spoistości skóry
- spłycenie zmarszczek mimicznych i zapobieganie powstawaniu nowych
- wygładzenie i rozjaśnienie blizn, rozstępów i oparzeń
- wzmocnienie zwiotczałej skóry piersi, brzucha, pośladków i ud
- pielęgnacja skóry trądzikowej i alergicznej
- regeneracja włosów i paznokci.

Kosmetyki nie są tanie, ale jest to chyba cecha charakterystyczna kosmetyków naturalnych. 

Pomadka kolagenowa


Co o niej pisze producent?
Bardzo lekka, bezbarwna i bezwonna o bardzo łagodnym składzie. Przynosi ulgę piekącym, podrażnionym, wysuszonym ustom. Po aplikacji usta stają się piękne, miękkie i gładkie. Pomadka sprawdza się w regeneracji spierzchniętych, podrażnionych ust jak i w codziennej ochronie przed skutkami działania słońca (promienie UV), mrozem, suchym powietrzem. Pozostawia transparentną warstwę ochronną.


Moja opinia
Opakowanie pomadki jest klasyczne — wysuwany sztyft. Pomadka sprawdziła się w pielęgnacji spierzchniętych ust (usta szybko wróciły do normalnego stanu). Produkt aplikuje się łatwo, co jest zasługą konsystencji. Jest na tyle miękki, żeby bez wysiłku rozprowadzić go na ustach i na tyle twardy, żeby nie łamał się i nie zniekształcał.  Pomadka ładnie nawilża, regeneruje i odżywia. Pozostawia na ustach delikatną warstwę, która długo się utrzymuje. Dzięki temu produkt jest wydajny — nie trzeba go często stosować. Wiele tradycyjnych pomadek nie radziło sobie z problemem suchych, spierzchniętych ust. Usta takie szybko wpijały pomadkę i trzeba było ciągle je nawilżać. Tutaj tego problemu nie ma. 

Trzy pomadki na stronie Lagenko kosztują 47 zł. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...